Известие

Collapse
No announcement yet.

Питанка за пръскалките на чистачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Каква отвертка бе колега защо не пробваш с тръбен ключ.......... Вземаш една малка игличка и няма да имаш проблеми може даги регулираш и отпушиш
    алфа ромео 156 тс

    Comment


    • #17
      За отпушване игличка да,ама за регулирането си требе мъничка отверчица
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от t0shet000 Покажи съобщение
        А как точно се свалят тия пръскалки, че един ден много ги зяпах и им се чудех... А много ме дразни, че дясната пръска само една струя .
        Сваляш кората под капака и си ти... с малко псуване излизат . Преди това разскачаш маркучите от тях ( внимателно) да не счупиш тръбичките, където влизат маркучите . Че сега в тоя студ... малко рисковано точно там да бараш. Ако можеш преди това е една гъбичка с вряла вода да ги позагрееш маркучите, да се отпуснат малко преди да ги извадиш. Ще ти е по-лесно и счупването им ще е по-малко вероятно.
        Last edited by zombiran; d.m.y г., 19:02.

        Comment


        • #19
          Някои се чупят някои им излиза накрайника от самата пръскалка, демек разглобяемо е.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Свалят се елементарно и след обилно обдухване със комптесор започват да пръскат като нови...
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Някои се чупят някои им излиза накрайника от самата пръскалка, демек разглобяемо е.
              Може и така да беше, не помня вече казвам му за всеки случай да внимава. :P

              Comment


              • #22
                Ония ден ги продухахме пак с копресора в сервиза,и с една игла и се поуправи праскалката,има още бая какво да се желае,но за сега бива.Мисля при следващото ми ходене до моргата направо ще си сваля две читави праскалки плюс въпросния тройник и направо ще си ги сложа.Иначе колегата dansquardian ще може ли да каже,как точно се процедира с calgon.Предполагам изсипвам го в казанчето,след това го пълня с вряла вода и всичкото го изпръсквам.Със сигурност има и бая натрупан калк.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                  Сваляш кората под капака и си ти... с малко псуване излизат . Преди това разскачаш маркучите от тях ( внимателно) да не счупиш тръбичките, където влизат маркучите . Че сега в тоя студ... малко рисковано точно там да бараш. Ако можеш преди това е една гъбичка с вряла вода да ги позагрееш маркучите, да се отпуснат малко преди да ги извадиш. Ще ти е по-лесно и счупването им ще е по-малко вероятно.
                  Благодаря, ще пробвам тия дни като се позатопли времето
                  Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark ECO 105 Hp

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                    Ония ден ги продухахме пак с копресора в сервиза,и с една игла и се поуправи праскалката,има още бая какво да се желае,но за сега бива.Мисля при следващото ми ходене до моргата направо ще си сваля две читави праскалки плюс въпросния тройник и направо ще си ги сложа.Иначе колегата dansquardian ще може ли да каже,как точно се процедира с calgon.Предполагам изсипвам го в казанчето,след това го пълня с вряла вода и всичкото го изпръсквам.Със сигурност има и бая натрупан калк.
                    Това с Calgon-а е майтап. Аз наливам само концентрат и не разреждам с вода. Вероятно така се скъсява живота на помпичката, но не ми пука, имам си два броя резервни. Възможно е от разреждането на течността с вода да стават отлагания тук-там, които да пречат на нормалното пръскане. За сега само с концентрат съм доволен, няма запушване, всичко е ОК, двете пръскалки работят коректно. Единственото, което съм направил по тях е почистване на тройника със спирт и регулиране на ъгълът на пръскане посредством малка плоска отвертка.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #25
                      Аз ги смених с фиатски,едно са пластмасови и нямат гумено,
                      пръскат от 3 пъпки не от 4ри и най важното струваха по 1.80 бр. с/у 22.40 за бр.
                      Но това беше преди 4 години
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                        Аз ги смених с фиатски,едно са пластмасови и нямат гумено,
                        пръскат от 3 пъпки не от 4ри и най важното струваха по 1.80 бр. с/у 22.40 за бр.
                        Но това беше преди 4 години
                        И аз карах с такива известно време, но и те не ми харесаха - отворите им са големи, не се запушват, но имат чувствително по-голям разход на вода. Преди три години монтирах ветрилообразни пръскалки от Skoda Octavia (part№1ZO 955 985) 20лв. двете и съм мноого по доволен. Необходимо е само леко разширяване на отворите на корите. Има и такива с подгрев.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                        Comment


                        • #27
                          Цялата драма започна,когато си купих концентрат 5 литра от Германия.Разредих го с вода както си пишеше на тубата.И лявата пръскалка умря от всякъде.Чудно защо след като свърши тоя концентрат и сипах друг,лявата пръскалка се съживи.Няма никаква логика,но факт.
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • #28
                            Абе vesko11
                            Ти какво караш Алфа или BMW
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Същия шибан проблем , само дето при мен Местата за регулиране на праскалките са супер изядени и отверката превърта , тоест нищо не става ... от едната страна праскат 4 а от мойта 2 и праскат на задното стъкло чак ....
                              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                              Comment


                              • #30
                                Киснах ги в препарат за бяня дет сваля котлен камък, едната се разработи другата не.Искам да кажа това дето е за регулиране на посоката на пръскане, иначе се отпушиха.Помогнах си и със спринцовка и маркуче.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X